KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Thursday, April 14, 2011

TERIMA KASIH SEBAB MENJADI ABG SAYA

Assalamualaikum

tanggal 7.2.2010 ku mula kenali beliau. time tu aku sebagai cik press atuq program untuk main bowling kat pacifiq..masa tu juga aku mula2 jumpa kak mala(dulu kat sekolah bukan sembang pon) dan abg aziz..(thz sbb selalu support event yang kami wat ngn menjoinkan diri abg ajis naaa).. 

dan disebabkan abg ajis berkawan dengan beliau..maka dengan menggunakan kekuatan yang ada..abg ajis dapat menarik perhatian beliau untuk menghadirkan diri juga.. masa beliau sampai, beliau tak mau nak join dengan alasan nak support adik2 dan untuk mngenali antara satu sama lain..tapi selepas di pujok2 dia pon setuju nak main jugak.. maka bermula lah adegan perkenalan antara beliau dan adik2 junior selain acara meretakkan lantai bowling tersebut

nampak x planing jahat mereka berdua

pas abis game tu kami p minum2. masa dok minum2 kami semua dah berbincang yang perhubungan persahabatan kami semua akan berlanjutan bukan berhenti setakat ini sahaja.. maka macam2 la acara yang kami aturkan selepas itu. karaoke la, p bergedik di kuala kedah la, p tanjung dawai la (masa ni bawu depa tau aku kapel ngn ENCIK GUMUK), dan sebagainya..tapi yang paling kerap adalah acara LEPAKING. nampak x aku caplockkan acara tersebut?? ini adalah aku paling suka part makan2..hahahahah

HAI BESDAY BOY

Happy besdy to u..happy besday to u..happy besday to abg..happy besday to u...

hahahah...entri khas ini dibuat untuk abg senior aku iaitu ishak hasbillah.sebab tanggal 14.4.1981 beliau dilahirkan..dan hari ni adalah 14.4.2011..wah..besday abang ye arini..baru 19 kan?????sapakah beliau dari kaca mata aku???kaca mata???yes..sebab dia pakai spek jadi aku kena wat ayat skema la.. inilah orang tua itu

<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>




taraaaaa


beliau merupakan insan yang skema(ehem2 skema ka), rajin (bodek la ni), pandai masak (acara bbq)..
ok sudah...main2 ja tau ye hang ni ayu.. =.="
kembali serius..

walaupun ayu x pernah berkesempatan untuk bersekolah sekali dengan abang..tapi ayu gembira sebab dapat mengenali sapa diri abang..abg seorang yang baik sangat2, sporting, ramah, riuh rendah dan masuk kepala. dan melalui abang juga ayu dapat kenal ENCIK GUMUK(ok ni cita lain jangan masuk campur)

untuk ulang tahun abang yang ke-30 ni ayu berdoa semoga abang panjang umur, sentiasa ceria..bahagia selalu, murah rezeki (dapat belanja ayu selalu)huahuahuahua...kahwin la cepat-cepat duet banyak2 simpan wat apa. dan ayu berharap persaudaraan kita semua akan berkekalan hingga selama-lamanya..

to abg...HAPPY BESDAY DAN TERIMA KASIH SEBAB MENJADI ABANG AYU




Glitterfy.com - Happy Birthday Glitter Graphics


k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...