KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Saturday, April 9, 2011

PENCALONAN HEADER BLOG LELAKI/WANITA PILIHAN

Assalamualaikum semua...

first time ni aku nak join yang memerlukan aku membuat entri..nebes aih..(manjang ang nebes)
ok time aku tengok belog si budak ujang ni..dia ada join 1 segmen anjuran khas BPM (BLOG PILIHAN MALAYSIA) tentang pencarian header blog lelaki dan wanita pilihan.. header blog k..bukan calon suami or isteri pilihan plak...

ok aku mengambil keputusan untuk mencalonkan jugak(sebagai warga negara malaysia kita mempunyai peluang kan)

1. untuk Header Blog Lelaki Pilihan

-ujang-

sebab apa aku pilih dia..sebab melalui dia la aku tau ada BPM NI(maklum la aku ni kan budak baru mana tau sangat dunia belog2 ni) pastu dengan ayat-ayat kat header dia yang menyalahkan cik yana sebab dia terjebak dunia belog memang x leh belah..(padahal dia yang syok menaip) pastu dok suwuh orang panggil dia ujang plak..adeh...yang pasti "tagline aku blogger boy" memang kena dengan muka dia dalam header(muka innosent) kahkahkah...

2. untuk Header Blog Wanita Pilihan

-taukeh jelly bean aka maria-
sebab apa aku pilih dia..sebabnya...si budak maria ni berani bermain dengan warna warni..kalo tidak percaya ampa semua leh melawat belog dia k...memang meriah sangat-sangat..heheheh..lepas itu dia suka sungguh dengan jellybean sampai benda-benda dalam belog dia buh icon jellybean tu..dan dia comey jugak


ok la setakat tu ja aku nak tulis..kalo ampa sume nak join gak mai tengok kat sini k..KLIK

k la bye

p/s: maaf aku x tau cara nak cut header dengan cara yang betul..harap pencalonan aku tidak tolak la..heheheh


3 comments:

M A R I A K H A L I S said...

hi :) thank thank u sebab pilih saya !! :D

Ujang9897 said...

tq..hehe

M A R I A K H A L I S said...

cik ayu.. sengit nye.. :(

MNTAK TLG TLG VOTE SY DEKAT SNI. http://bpm-undip2.blogspot.com/ TGK HEADER WNITA PLHAN. TEKAN JELLYBEAN YA. TLG YA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...