KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Tuesday, April 5, 2011

BENCI ENCIK GUMUK ?????? YES!! AKU SERIUS


Assalamualaikum...
yap aku tegas..kali ini aku mmg bengang...aku marah dan sangat2 marah
ya AKU BENCI ENCIK GUMUK.
nak tau x sebab apa????
sebabnya...



^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



sebab dia dah curik hati aku pastu x reti nak bagi balik..jahatkan dia..huhuhuhu sedih

to MOHAMMAD IKRAMI B ABDUL RAHMAN thz sebab sudi layan perangai saya yang gila2 ni..walaupon saya x cntik..x lawa..x lembot..x sopan..awk nak jugak kat cik ayu ni..thz sayang...saya x tau sejak bila saya jatuh hati kat awk..saya tak tahu sejak bila saya suka awk..tapi yang pastinya yang saya tahu..sekarang dan insyallah masa akan datang saya tetap sayangkan awak dan cintakan awk...haahaha..malunya saya...


saya love awak banyak2 la ^_^

cis..baget aaron..tp sy tetap suka awk ^_^




k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...