There was an error in this gadget

KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Friday, April 1, 2011

SAYA SUDAH ADA TANDATANGAN LA....



jeng3...uik assalamualaikum...terlupa bagi salam sebab seronok dah ada tanda tangan sendiri..lupa daratan betoi la hang ni ayu...

kehkehkeh..entri ini dibuat khas sempena aku dah berjaya membuat tandatangan sendiri..mula2 aku buat n heran pasai pa x naik..pastu bawu pasan kat bawah tu..dia kata apa2 yang aku tempek kat situ akan naik apabila aku wat entri baru..see..nampak x aku bertapa xcited n gelojohnya. baru aku tau pasaipa x jadi..rupanya kesilapan yang sedikit sahaja..

KELAM KABOOOTTT...
ya itu lah aku..dan aku mengakuinya =.=" ceritanya sama cam aku wat header dulu..aku heran pasai pa x leh upload..dan perkara yang sama juga..aku silap copy..kehkehkehkeh..

k la..tu ja aku nak bagitau..n dipersembahkan tandatangan aku wat kali pertama pada 1hb APRIL 2011..(bkn april fool k..aku x sokong perkara bodo tu..ampa leh tengok kat entri aku yang lepas) klik sini..

k lah
5

4

3

2

1

taraaaaa



ok2 aku tau x elok mana..
k bye
p/s:kredit untuk dia dan dia yang aku belajaq wat ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...