KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Friday, April 8, 2011

KOMEN CIK AYU DIPAPARKAN DI BELOG ENCIK UJANG- MENJAWAB TENTANG BENCIKAN RAJA BUAH

Wah...betul ka komen cik ayu telah dipublishkan? di belog owg lain?? cam x caya ja..teruja nya...terharu ni..(ok ayu sudah2 belakon..mamat kalid x ambik ang belakon dengan dia aih) 
ok sowie =.=" terover suda sampai terlupa bagi salam

uhuk3..assalamualaikum...

kejadian aku menjadi oberxcited disebabkan bila aku view komen aku..tengok2 encik ujang telah mementionkan bahawa dia telah meminjam nama aku untuk entrinya di entri aku ini..mau x teruja first time kot ada bloger lain menyebutkan nama aku (selain adik aku sebab aku ni idola dia)..

nampak x?nampak x?


hahahah terujanya aku...sebab bagi beloger(betui ka ejaan aku ni) baru cam aku ni..mana ada orang nak pandang...x caya dengan pic tu?? nah aku tempek link entri dia kat cni tau..hahahah cya x?cya x? ok aku tau ampa x caya gak...

komen ini disebabkan time aku jalan2 kat belog2 orang (aku culas time keja la tu) aku terjumpa entri cik ujang yang tanyakan pasai durian..dia tanya sapa yang suka dan sapa yang x suka..dan aku??? ya cik ayu ingin menegaskan sekali lagi bahawasanya CIK AYU X SUKA  DURIAN!!!  tegas x..tegas x..

hahahah aku pon x tau sebab apa aku x suka durian ni..sedangkan dalam family aku sumanya kaki durian...tp nak buat macam mana kan..soal hati dan perasaan ni mana leh di paksa2 hakhakhak...cam bercinta la plak..adakah disebabkan durian berduri?lembik?busuk?hahahah..tolong jawab sat bagi pihak aku

Aku paling bengang bila family aku makan durian(dah la dalam rumah) pastu dok mai kaco aku..dok sua kat aku..yarkkk..(gediknya)  jadi apabila aku mendapat seorang adik(aku beza 7 tahun ngn beliau) maka aku memulakan agenda menghasutnya supaya membenci durian jugak..hahahahahah..tengok watak antagonis aku..kecik2 dah jadi jahat..

maka aku berhasil mendapat seorang lagi pengikut supaya membenci durian(sebab tu kot adik aku jadikan aku idola..agaknya la).. part paling tak best bila anak2 menakan aku sume hantu durian jugak..pas makan dok mai sentuh2 aku..dah la tangan tu busuk..lagi mau mai cium2 aku ye..cis

mama aku pon satu..dah x abis makan durian tu..buang la..yang p simpan dalam peti ais tu wat apa..abis air berbau..tapi mana leh boikot mama..nanti jadi anak derhaka (insaf terus )  =_="

to my encik gumuk...nanti bila kita kawen KALAU awak nak makan durian..boleh..balik umah mama saya atau balik umah family awak k..umah kita??? KATAKAN TIDAK..kalo x..nanti saya boikot awak..hahahahhah (kan besh kalo awak x makan durian jugak.napa xbf aku sebelum2 ni sume kaki durian ha???)

to ENCIK UJANG thz sebab memasukkan nama cik ayu dalam belog anda,,serius bai..gua terharu.. 64 komen..komen gua gak lu ambik..gua nak bagi hadiah apa kat lu bai..gua bertekad nak bagi gak ni..hem... borang keahlian MU leh x?? hakhakhakhak GLORY3

k bye

1 comment:

Ujang9897 said...

hahaha.., barang man u anti..('',)

blogger baru ker tak sama jer kita..,

jgn segan2 dtg lagi blog ek..('',), cuba try tuka komen kepada popup window k.., kalau tak tau tgk dkt blog gua bhgian lebal carik "oh tips" tQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...