KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Friday, July 1, 2011

HARI INI SAYA PUASA GANTI DAN MEMBADAKKAN DIRI LAGI

Assalamualaikum..

alhamdullillah..hari ini aku berjaya lagi membayar posa ganti aku untuk hari ke3...ada lagi beberapa hari..padan muka..padahnya membayar posa last minit..(weh aku nak latih diri la...agar ramadhan ni aku dah biasa)...heheheh

so petang tadi time aku golek2 kat bilik bujang aku ni.ngah planing2 apa benda yang nak masak..so aku mengambil keputusan untuk ke FRESH MART Baling, cari bahan-bahan untuk aku masak.. walaupun namanya FRESH MART tapi barang-barang tidak la sefresh mana pon. 

maka aku membeli sebuku daging,(betoi ka ayat ni) niat di hati nak buat rendang..x sabar nak raya wei...pastu beli serai. dan tup2 aku terpandang sotong...yes balik satgi wat sotong goreng tepung..

maka, hasilnya untuk aku berbuka tadi

tamak, kalo x goreng sikitt pon jadi la sotong tu


tengok aku sorang ja makan..tapi penuh pinggan..mau aku x gemok???

p/s:mama cek dah pandai kan..leh kawen kan??? ^__________^

k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...