There was an error in this gadget

KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Saturday, July 23, 2011

BULAN PUASA AKU MENCARI REZEKI

Assalamualaikum sume

pejam celik..pejam celik minggu depan nak puasa dah kan..besh3..baju raya dah siap 2 pasang.hahahahahh...sesitednya aku..kehkehkeh

ok memandangkan selepas puasa kita akan beraya aku macam tahun-tahun sebelum ini akan menjual kueh muih...keuntungan yang aku perolehi boleh la aku membeli beberapa jenis kueh yang lain untuk aku hidangkan di hari raya..ok kueh pertama yang aku juai

1. PINTAL BILIS



nampak tak ikan bilis yang dipintal dengan tepung..sedap dan rangup..kueh ini aku jual rm22 sekilo..murahkan...kueh kedua pulak adalah

2.KUIH SEPIT ATAU KUIH KAPIT


kuih ini kalau orang luar akan panggil kuih kapit tapi orang utagha akan panggil kuih sepit. hasil buatan tangan PUAN ZAITON atau lebih dikenali sebagai mama aku..heheheh..sapa lagi nak kembangkan bisnes melainkan anak beliau sendiri..aku la tu.. kuih ini dijual dengan harga rm4 sebungkus..kuih yang enak...lemak..serta lazat. nyum3..

mintak-mintaklah rezeki aku bertambah tahun ini..amin....

k bye

1 comment:

hamzah ian said...

pos la kat sini sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...