KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Monday, July 4, 2011

MAMATAPEN A.K.A MUHAMMAD SAMSUDIAN (SUARA MAMAT INI SEDAP)

Assalamualaikum...
 wah lama gila aku x update entri..erkk..lama ka??baru bapa hari ja la...kihkihkihkih
ok memandangkan aku sekarang berpuasa ganti..aku rasa aku dah turun 10 kg..percaya x???
ok aku tipu ja..heheheeh..mana nak turun..malam2 aku sahur dengan bege la..chicken chop la..nasi la..pastu tdo..makin mengembang ada la..

ok sudah..jangan dok pusing jauh sangat ayu ooi dari tajuk di atas.. ok maaf =_="

ehsan dari fb nya sendiri


aku hari ini nak cerita tentang seorang mamat ini iaitu MAMATAPEN A.K.A MUHAMMAD SAMSUDIAN. kenal x??? oo kenal...bagus...apa owh ada yang tak kenal. xpa..macam aku gak sebelum ini...

Budak mamat ni muda belia umpama bayi yang sedang membesar..(psttt..dia study kat obesi kot...aku ada obersiti ja..kehkehkehkeh..muatan lebih). Dia suka mengcover lagu-lagu yang ada dipasaran (sek bek suara dia sedap) eh jangan salah sangka dia bukan macam Teacher Shida tu..yang tu cover dengan gaya dan bibir mulot sahaja. x caya mai dengar dulu



BILA TERASA RINDU-aku sukakan lagu ini..tapi berdasarkan kegemaran beliau sendiri..mamat suka bila dia cover lagu ini


layan kan sora mamat ni..heheheh...tapi kalo dia terfeeling time nyanyi...muka dia bertukar...haaahahah..cam cita kegemaran aiman dan.. BERTUKARRRRR...



hahahah..part paling best dalam feeling2 sempat garu idong..kehkehkeh



dan jangan tidak tahu beliau juga boleh menyanyikan lagu dalam bahasa korea(walaupun aku langsung x paham..kahkahkahkah)



untuk mamat..teruskan usaha...cover2 juga...stdy jgn lupa(ok x pesanan aku ini..nmpak cam caring ja kan..hihihihi).. cuma satu ja pesanan kakak..eh kakak?? ya la bhai..aku dah tua kot..dia belia lagi... bila satu hari lagi dah pemes temes cam retis..jangan lupakan orang-orang bawahan...bawahan itu bukan la duduk di bawah tapi kawan-kawan serta family ya dik...sebab mamat ada sora yang sedap...ada bran...jom p karok la...hahahahahah...

k bye

owh sebelum lupa ampa leh add
1. fb dia kat cni (biaq ampa add cepat..nanti dia pemes ada page mmg payah nak pwend2 ngn dia dah)
2. belog dia plak kat cni (psttt..follower dia x banyak lagi..ampa x mau ka menjadi antara followernya yang   terawal sebelum mencecah ribu2)
3. dan kalo ada akaun youtube ampa leh cari koleksi2 dia kat cni

3 comments:

Muhammad Samsudian said...

thanks a lot kak ayu,,panggil akak la bleh?>...seyes terharui nihh,,,nak nanges la bleh...:)

CIK AYU ARIFFIN said...

hahahah...nak tisu ka..x dak hal la..besa2 ja..tp bila dah pemes temes nnti jgn wat2 x kenal padahal mmg x kenal pon..hahahahah

Muhammad Samsudian said...

eyshh,,,xkan la...haha..suka2 ja buat2 cover ni kak..:)..thanks again k>>:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...