KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Tuesday, June 21, 2011

BULAN JUN BULAN KELUARKAN DUET BANYAK2 BESERTA WAT KERJA BANYAK2 UNTUK KUMPUL DUET KEMBALI..

Assalamualaikum..

Bulan Jun..bulan yang amat padat beserta bulan  yang mana aku terpaksa mengeluarkan duet yang amat2 banyak.

dugaan bermula bila aku membayar saman sebanyak rm100 (sebab memandu sambil menggunakan telefon bimbit dengan  tangan kanan. Kalau tangan kiri maybe tak kena kot..time ni best polis yang kejar aku..kehkehkeh..aku tak pasan kata dia follow..nyaris aku nak langgar dia sebab memotong aku disebelah kanan)

yang kedua aku telah mengalami kemalangan jalan raya diman kereta aku melanggar waja dihadapan dan myvi pulak menghentam sihitam ku dari belakang..cin si hitam...kemik..tapi myvi tu lagi terok..tak leh start langsung kena towing. tapi sihitam aku rilex ja leh ke balai polis.. tapi di balai polis aku telah membenarkan cina tu towing sihitam ke bengkel dan bengkel tak dapat nak buat sebab bukan panel dan akibatnya duet towing buta2 ja aku terpaksa kuarkan sebanyak RM340. cis mentang2 lah aku tak pernah alami kemalangan hampa pedajei aku no.. dan nak masuk 3 minggu aku pergi kerja dengan menumpang kawan2 yang baik hati dan apabila siap nanti aku kena bayar rm400 pulak sebab aku masih dalam P.

yang ketiga. bulan Jun insurans sihitam dan roadtaxnya tamat dan aku dah renew dengan bayaran RM1090..yeah..duet aku sudah banyak abis.. sebelum itu bulan lepas aku tukar tayar sebab tayar aku kembong rm150.

disebabkan kekeluaran duet aku yang amat banyak dan ketara beserta aku suda pokai.maka bulan Jun ini aku melipat gandakan usaha aku dalam mencari nafkah.

11hb Jun 2011 bersamaan hari sabtu aku memenuhi jemputan dari pihak MKK Pulai untuk mengadakan pameran sempena perlawanan bola sepak 8 sebelah.. kami dapat makan pisang ooo...dan pameran itu berdekatan dengan hutan.. erkkk..ada kena mengena ka?? =_="


cecece :)


18hb Jun 2011, Sabtu juga aku menjadi urusetia untuk Program Bengkel 12 Langkah kejasama diantara AADK Daerah Baling dan Yayasan Salam. 

nampak x saya sedang bekerja

dan pada 25hb Jun 2011 lagi sekali hari sabtu aku akan menjadi urusetia untuk Program agronomi di Keda Keledang manaka pada 29hb Jun 2011 hari cuti umum aku akan menjadi pengacara majlis untuk majlis Mawaddah. Insyallah...semoga apa yang di rancang akan berjalan dengan lancar.. Amin ^__________^

p/s: aku ketaq aih nak jadi  M.C ini...

k bye

9 comments:

Anonymous said...

gila ka? tiba-tiba masuk bab makan pisang.

CIK AYU ARIFFIN said...

uik x dak kena mgena ka ?? =_="

Anonymous said...

xda.tapi banyak OT bln ni.

CIK AYU ARIFFIN said...

alhamdulillah rezeki..hahaha hope bulan 7 ada lg

Anonymous said...

dugaan bermula bila aku membayar saman sebanyak rm100 (sebab memandu sambil menggunakan telefon bimbit dengan tangan kanan. Kalau tangan kiri maybe tak kena kot..time ni best polis yang kejar aku..kehkehkeh..aku tak pasan kata dia follow..nyaris aku nak langgar dia sebab memotong aku disebelah kanan)

CIK AYU ARIFFIN said...

aku salah ka

Anonymous said...

salah la. guna phone masa drive.guna la handfree lain kali.

CIK AYU ARIFFIN said...

tu aku tahu la.hehehe..tp napa copy paste ayat aku balik td

Anonymous said...

aku xda idea. sebab tu aku copy paste.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...