KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Tuesday, June 14, 2011

GREMLINS CERITA SAYA TENGOK WAKTU KECIK2

Assalamualaikum..

sepanjang minggu ni aku bz gila ngn program dan mcm2 kejadian yang berlaku...oh ya...aku dah mula makan ikan keli..sedap juga rupanya kan.. ^____________^

aku nak cita tentang cerita aku suka tgk time aku kecik2..jeng3

comelkan dia ni

sapa ingat tentang cita ni???angkat lutot....aku ngt lagi time tu aku masih kecik tapi aku cam paham ja jalan cita filem ini.padahal aku  ni bengap omputeh..kehkehkeh..aku leh paham.mcm mana badan dia kena air akan kuar ketul2 dan dia beranak melalui ketul2 itu..time dia nyanyi...hahahahah..memang aku suka sangat cita ni...yang part paling aku kecian dia kena ikat ngan makhluk2 yang jahat pastu letak dia atas landasan keta api mainan..dan keta api tu langgar dia..cian sangat2 kena buli..heheheh

pastu mai plak part jahat..cis muka mahluk2 ini sangatlah menakutkan aku..dah la x semat..comey jauh sekali..macam2 huru hara yang depa wat...

baget cam propeser la tu

ni plak sedutan kekecohan yang depa wat dalam makmal






part paling syok watak si BETINA ni..




tgk mulot dia..kahkahkah..

k bye...
p/s:ada sapa tau kat mana aku leh cari cita ni x??

2 comments:

Ayeem Jemain said...

yang baik comel tu je cam ayeem. haha

CIK AYU ARIFFIN said...

perghh ayeem pasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...