KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Monday, June 20, 2011

TAHNIAH SEPAH, JOZAN,NABIL DAN JAMBU.. SEBAB HAMPA LAYAK P FINAL MAHARAJALAWAK

Assalamualaikum..entri tahniah yang lambat diwishkan oleh aku..

sapa kat sini yang x tengok MAHARAJALAWAK?? ada aku kisah?? hahah..aku just nak tau sapa yang tengok ja dan aku nakkan pandangan ampa dari minggu2 yang dah lepas setiap mereka minggu apakah yang membuat ampa x kering gusi dan menjadi pilihan ampa?? ok kat sini aku nak tunjukkan sketsa depa yang menarik perhatian aku.

Bermula dengan SEPAH


JOZAN



NABIL




DAN JAMBU


ok ini adalah koleksi2 yang aku rasa amat lawak  untuk aku...untuk SEPAH, JOZAN, NABIL dan JAMBU.. wat yang terbaik  untuk final ni..sapa pon menang aku tak kisah...kehkehkeh


k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...