KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Saturday, May 14, 2011

SPAGETI OH SPAGETI


Assalamualaikum

petang tu aku balik dari keja aku lapaq nak makan spageti..so aku ke Bilion Baling dan cari la barang-barang.
aku nampak sos preego kat rak dan aku dan2 teringat kat Tesco Alor Setar.. sos preego ni di klasifikasi kan Non Halal..tapi awat kat Bilion still dalam kaunter Halal?? Konpius aku..ada sapa2 leh bagi maklumat dak preego tu halal ka dak??

ok back to the topic (cececec ckp omputeh plak) aku try cari sos spageti kimball punya..cari punya cari..owh tidak ada..lantas aku mengambil langkah yang tekad..berani mencuba (suspen dak ayat aku) dengan membeli ini....


tomato puree


220g dengan harga rm2.30 murahkan..so balik la membuatnya...tup tap tup tap buh apa2 yang patot..macam aku yang kat rumah bujang sowang2 diri yang makan..so pakai sosej dan fish ball pon dah syukur..buh sos cili sikit tomato fresh sebiji dua bijik..pastu rebus la spageti.. (aku rebus banyak n makan banyak..hahahahahah) sebab tu koi tembun

maka..siap

walaupon rupanya mengerikan..tp aku kenyang


seminggu aku ulang alik makan tiap2 malam..sampai encik gumuk cakap spageti lagi??? hahah..mcm la suwuh dia makan..kehkehkeh.. 

k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...