There was an error in this gadget

KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Tuesday, May 24, 2011

BUKAN SEMUA ORANG PANDAI MENGEPAM ANGIN


Assalamualaikum sume
hahahah..cara bagi salam memang cam baget popular kan.kehkehkeh..tapi tak apa..aku tak kisah pon..hehehe

ok sejak akhir-akhir ini aku jadi malas pulak nak mengupdate belog..pasai pa ha??
tapi hari ini aku terpanggil untuk mengupdate..mengdapat seru di malam hari..heheheh

berkenaan pam angin kereta..ok2 aku ngaku aku tak pandai nak pam..loser gila kan...=_="
sebab itu lah arini aku membodek kaum kerabat di pejabat suwuh p pam kan kereta aku..hahaha..nak wat camna..memang aku x pandai..tapi tu bukan salah aku..kat pam tu tak tulis cara2 nak pam pon..kehkehkeh..

aku pernah p try kot nak pam..bukan aku x berusaha..kan usaha itu tangga kejayaan..tapi nak wat camna..bila aku pam ja..bukan angin bertambah..tapi makin kurang bai..hahahaha..so baik x payah..

disini aku ingin menyeru agar taukey2 pam minyak menyediakan seorang pam angin attendent kerana tidak semua reti nak pam angin di stesen-stesen minyak kalian..




tengok x dak direction pon kan


adioss

1 comment:

^ai-mie : 아이-미^ said...

me pun x pandai pam angin ni.. siyes... bese tiap kali p bengkel servis, suh depa tlg pamkan skali law x ckup angin... muahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...