KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Monday, November 14, 2011

TELAH TUKAR STATUS

Assalamualaikum..

entri pertama di bulan november.. lama sungguh aku x update

kisah yang aku nak kongsi adalah



ya...betoi..aku sudah bergelar tunangan encik gumuk tersayang...dalam pic tu tok encik gumuk yang sarungkan.... alhamdullilah.. pada 7.11.2011 aku telah selamat di ikatkan..kehkehkeh....

sebelum majlis tu pening kepala aku nak pakai tudung camna..buat baju camna.. tapi masalah tu dapat di settlekan sebab aku ada kawan yg baik tolong wat baju aku...tudung aku p cari tudung ct.. mahai nak mampus... rm60..terketaq2 gak la aku nak bayaq... heran tol camna orang leh beli ratus2...

antara gambaq2 aku bertunang




dengan adik mak andam
nebes pas sarung cincin...tapi leh posing lagi


pic ngn mak andam.. mak andam pon cantik kau jah


puas aku control x bagi cengey


abis ja majlis..kawan-kawan aku mai..aku paksa depa ikot aku p belakang umah ambik gambaq..  untungnya aku ni..rumah kat rel ketapi..apa lagi..outdoor sakan la..hahahhaha


pic mahai.. penat tunggu ketapi mai

3 dara pingitan

abaikan baju biru tu

sportingkan kawan2 aku

ok aku gumuk

tudung sampai nak tutup mata

arghh pipi gumuk

yg tengah tu pemalu tapi nak ambik gambaq sporting

baling bunga

aku x larat nak bangun dah..hahha

3 jejaka 

Add caption








kasot dah ilang



Add caption
pic kegemaran
yang tengah tu adik aku


ok last but not least (betoi dak aku cakap omputeh ni)

tadaaaaa



hahahha... semoga hubungan yang diikat ini direstui yang maha esa..supaya cinta kami hingga ke syurga..

amin...


p/s:oh ya 2 ari sebelum majlis..baju aku x muat,,kena alter len..hahhaha...makin gumuk... makin bahagia...alhamdullilah...

k bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...