KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Wednesday, November 23, 2011

CHEEZY KINI DARI DAPUR ANDA DENGAN CHEESE POWDER

Assalamualaikum


Wah.. sedapkan..sapa yang kata tak sedap aku tak tahu lah.. tapi kalo kita nak makan..kita terpaksa ke KFC. Dah tu beberapa keping ja..mahal pulak.. Kadang-kadang kita terpaksa melupakan kerana malas nak kuar akibat jauh Tapi kini kita boleh milikinya tanpa perlu berbelanja lebih...  kerana

200gram
serbuk cheese ini boleh menghasilkan keju sebijik macam KFC cheeezy wedges tu.. aku menjual untuk 200g RM13.00 sahaja. jangan ampa tengok 200g tu rasa sikit. sebenarnya untuk sepinggan cheese ampa hanya perlukan 3 camca serbuk ini dan mencampurkannya dengan sedikit air panas sahaja. selepas masukkan air panas ampa kacaulah sampai likat.. senang sahaja. owh ya..keju ini juga lazat dicicah dengan naget, masukkan dalam bege, sandwich or apa saja (adik aku guna cicah dengan karipap.. ada patot  =_=")

kalau rasa berminat sila email aku di farishaidayu_86@yahoo.com ya

"RASA SEKALI PASTI HENDAK LAGI"

k bye

p/s: nanti aku ingat nak bagi free la kalo aku wat GA.. ada orang berminat tak??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...