There was an error in this gadget

KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Sunday, August 7, 2011

KADAR ZAKAT FITRAH 2011 MENGIKUT NEGERI MASING-MASING

Assalamualaikum...

dah seminggu kita berpuasa kan...tak sabarnya aku nak pakai baju raya aku yang warna merah..yang aku beli 2 bulan yang lepas..hahahahha...sesitednya aku kan..hehehehhe...

nak raya..nak raya juga...zakat fitrah jangan lupa...owh tahun ini merupakan tahun kedua aku membayarnya sendiri sebab aku dah bekerja..sudah besar.. takkan semua mama nak kena kot.. ok fine.. aku bayar sendiri  -_-"


owh aku org kedah... rm7 macam tahun lepas juga.. tak berubah

k bye
p/s:thz untuk myhilmi sebab ada jadual ni...kadar ini bersamaan dengan nilai beras yang telah ditetapkan mengikut negeri masing-masing ya



3 comments:

JMR said...

aiyaa..masih belum byr zakat lg nih..

CIK AYU ARIFFIN said...

serupa :)

zulhilmi.tempoyak said...

tu pon ad yg tak bayo...

huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...