KAKI BLOG TERHEBAT




Jaminan 200% Blog Yang Boleh Dilayari Semua Lapisan..Amaran!!!Setiap Yang Terkandung Disini Tiada Niat Untuk Menyinggung Sesiapa.... Kalo Suka Mari La Kita Berfolow-Molow..ekekekke


Tuesday, October 19, 2010

Bila jiwang melanda

Asalamualaikum sume..
wah baiknya..anak sapa la ni..hekhekhek

biar betul tajuk post aku kali ni..hahahahahahah
pengakuan ikhlas ni..
aku ni bukan apa...bila mai 1 tahap jiwang aku ni melanda sebegitu teruk
yg jd mangsanya adalah encik bf saya..cian dier kan

malam ni aku jalan2 di dalam pak cik youtube..wah aku terjumpa lagu2 hindustan yg amat popular 1 masa dulu 




cita ni tajuk jaanaam..hero rahul roy(time ni shahrukh khan mana glamer lagi) n heroin dia pooja bhaat..comey sgt tau...saya suker..saya suker..(wah tiba2 jd x waras seketika..amatlah tidak bijak tuan2 ye kalo buat begitu)

ayu seyez plz(ok aku dah mrh dah)..apa yg aku nak kongsikan kat cni adalah..perasaan aku...hahahah skali cita perasaan plak..ala bek ampa sume ngaku..xkn aku sowg ja rsa bila tgk cita camni aku rasa nak msuk dlm cita ni..nak berlakon pastu kalo bleh jd kehidupan sebenar..dongeng betoi ang ni ayu..amatlah tidak bagus..hahahahahh..tp nak wat camna...itulah perasaan aku..adeh -_-"

setakat ini ja aku merapu..nanti rajin aku tulis..hahahah

opsss...terlupa nak bgtau..esok aku kena p pra sek p main2 ngn budak2..bestkan kerja aku ni..heheheheh


1 comment:

Aya said...

salam.. singgah ur blog sat.. hehe.. nway, minat gak kat rahul roy tue.. hensem! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...